Tuesday 31 October 2017

Fx Alternativer Øks


Fractal Audio Axe FX II Review. Den gode gamle Ax-FX II Finn ut hvorfor jeg aldri vil holde en og hvorfor den jeg hadde til anmeldelse er solgt, kan du bli veldig overrasket over logikken. Men hvis du er en vanlig fyr akkurat som meg kan du ikke bli overrasket over arrogansen til noen produsenter der ute. Axe-FX II - hvorfor jeg ikke har en. Axe-FX II hvorfor jeg ikke ville underholde å holde en til enhver pris. Jeg kjøpte en Ax-FX II fra den europeiske distributøren G66 Et godt selskap jeg kan legge til. Jeg har gjennomgått enheten og MFC-101 på YouTube, og den andre jeg gjorde, ble latterliggjort i alarmerende grad på fraktal lydforumet som forvaltes av eierens designer av selskapet Faktisk brukte de rasistiske ord, alderdom var rife, ekstremt nedsettende kommentarer om meg og til slutt hvordan jeg spiller gitar som aldri ble vurdert. Husk at Ax-FX II var under vurdering, ikke meg. Jeg er ikke en fullstendig idiot når det kommer ned å spille gitar Jeg har noen veldig gode anmeldelser av albumene jeg skrev og spilte uten en enkelt simula tor i sikte og har hatt minst to spor innenfor topp 20 på N1M diagrammer for instrumental rock, men på utstyrs vurderinger jeg spiller ikke alltid bra eller alltid får det riktig, det er ingen tvil Men hvis utstyret blir vurdert så er det helt ærlig at spillet er en annen historie, det er det utstyret jeg må fokusere på. Når det kommer til å si rasistiske bemerkninger, uttrykker jeg alderdom og andre ting som jeg ikke vil sette på dette nettstedet fordi jeg får mange mennesker som besøker hvem jeg Jeg føler ikke å være utsatt for det misbruk på det forumet. Jeg aksepterer ikke den typen ting. Kanskje det er OK for EIEREN av dette firmaet å fordømme den typen ting, men hvor jeg kommer fra sin rett og slett dårlige forretningspraksis. En anstendig CEO med tanke for hans firma ville løse dette problemet på det forumet umiddelbart, mens den andre typen som den der er, er glad for å tillate det hele. Ofte finner du at det som i utgangspunktet er ingeniører har liten forretningsomhet når det gjelder å administrere et selskap. Jeg har sett det før. Husk jeg er sannsynligvis akkurat som deg, jeg henter en gitar og spiller fordi jeg liker å Og jeg skriver vurderinger fordi jeg var syk og lei av å se anmeldelser som en eller annen måte ikke gjenspeiler de produktene jeg kjøpte og det er mange som skriver anmeldelser som ofte ikke er en ekte refleksjon av det aktuelle utstyret. Det koster meg kjære å kjøpe utstyret personlig, akkurat som du gjør, og å bruke utallige timer å skrive om hva jeg finner slik at andre musikere kan ha nytte i noen vei fra min erfaring Faktisk har denne nettsiden blitt kontinuerlig utviklet siden 90 s på grunnlag. Dessverre ringte eieren til meg ting han ikke burde ha gjort, og det er bare ikke riktig se nedenfor. Etter alt var jeg en betalende kunde så kanskje det kan skje med deg. Og det er der jeg har problemer med det selskapet. Forumet sier velkommen og chimpansene der sier alt annet du kunne tenke på alt fordi jeg skrev en anmeldelse at de ikke stemmer overens med grunnene til at vel gå og fi Gør den ene ut selv, men jeg antar at hvis du viser noen ting som er ugjennomtrengelige, så er de bekymret for at noen kanskje har blåst lokket av søppel. Men som kunde har jeg blitt behandlet som skit og for et produkt som tilsvarer 3500 eller 2500 i Storbritannia som stinker Husk som jeg har blitt fortalt av mange andre ex-eiere og gutter som har lidd med det selskapet at det kunne være deg. Jeg likte noe som var boksen spennende å åpne, men jeg likte ikke. Den 4 til 6 måneders ventetiden. Duen sveising inne i enheten var amatørlig og ærlig jeg har sett bedre sveising på virkelig dårlige kinesiske forsterkere. Dette betyr at Ax-FX II de sier skal brukes på veien. Hvis det s at sveising kan knekke eller bryte under stress - ja det er egentlig så ille jeg har aldri sett en verre jobb og har fortsatt bildet for å bekrefte nøyaktig hvordan utstyret ble levert og solgt til meg. Bare det forferdelige. Forumet som jeg har absolutt ingen tid på grunn av deres språk, atti tude, rasistiske kommentarer og andre ting i strid med deres eget forumregler. Eieren som er forumadministrator eller lignende medlem, har det bra som hvem vil latterliggjøre deg hvis du spør om noe han ikke liker å spørre eller andre rimelige spørsmål Produktet uten hvor det ble laget stemplet det også et krav til Europa og USA i disse dager. De stemplet pappkassen som det påstås fortsatt er i strid med loven. Det betyr at det er noe veldig dårlig produsert utstyr fra noen land og du har rett til å vite at merkene må være på enheten selv permanent, jeg tror siden jeg fortalte dem om deres ulovlige problemer og problemer på dette punktet at de nå har adressert det og sett lyset. Hvis du vet forskjellig, kontakt meg bare Kanskje de kan sende ledelsen sjekk til meg i stedet for ingeniøren de ser ut til å ansette administrerende direktør som tydeligvis ikke kjenner loven. Mange lyder verken jeg eller muligens vil du nok bruke. uhyggelig pris når jeg kjøpte den, er det billigere i USA langt, og de diskuterer det til USA-gutta, men ikke her i Europa høres ut som en prisfastsette avtale igjen til meg. Et selvsertifisert CE-dokument jeg virkelig vil se original test dokument som alle har rett til å se viser Ax-FX II under testforhold og alle disse testene og resultatene i stedet for noen selvsertifisering signert av eieren ingeniør som ikke kjenner loven på CE som faktisk ikke viser noen resultater av disse testerne, det er faktisk mulig å vurdere om de noen gang eksisterte i utgangspunktet. Hvorfor ikke be om en kopi du har rett til under amerikansk og europeisk lov. Ikke medtatt RoHS-sertifikat eller merking på enheten. Med enheten jeg kjøpte , serienummeret på det skal være på RoHS-dokumentet fra produsenten for Europa og raskt bli lovtilstand av staten i USA også. Be om det da du har rett til å se det. Gyldige viser serienummeret på det og når det er var sint e og av hvem jeg mistenker hovedstyret ble laget av en tredjepart et sted Kanskje de oppdaterte det også fra min informasjon som de tydeligvis var på tap for enheten de ga meg. Men hva jeg liker, er. Den nye Kemper-forsterkerenheten ligner Ax-FX II, men nesten halvparten av prisen og høres langt bedre på forsterkersimuleringer. Om 10 amp simuleringer i hele Ax-FX II og noen av effektene, men det er dyrt for hva som egentlig er en effektprosessor. Selv Pro s har en tendens til å bare bruke effektene, spør deg selv hvorfor. Jeg ga Ax-FX II en rimelig poengsum for det jeg fant da jeg gjennomgikk denne enheten - det var ikke perfekt på noen måte som et produkt. Dessverre på grunn av de rasistiske kommentarene som ble lagt ut og kundeservice husker jeg kunden betaler full pris Jeg nedgraderte produktet litt for å gjenspeile at forumet hvor du må gå for å få støtte Jeg ville ikke gå dit og andre ting jeg har lært siden fra mange andre ex kunder som har fortalt meg deres historier Merkelig nok reflekterer mange erfaringene jeg hadde dem alle på filen. Produktvurderingen er 2 av 10 Hvorfor Vel, hvor jeg kommer fra, det er absolutt ingen unnskyldning for alle kommentarene i deres forum, det er ingen unnskyldning for behandling kunder som jeg ble behandlet og det er absolutt ingen unnskyldning for å betale 2500 eller 3500 når du kan kjøpe den i USA med sin pedal for i hovedsak 1 3 av mindre penger, men du får også null kunde respektert kastet inn og så mye misbruk som du kan håndtere. Jeg ville personlig aldri kjøpe en annen av disse så lenge jeg lever, vel i hvert fall til jeg vurderer noe nytt utstyr de lager en gang, tror jeg at rørforsterkere spiser det til frokost selv nå. Tubeforsterkere kan være bedre enn Kemper også , men i hvert fall eier ikke eieren å ringe deg en chucklehead. Det er egentlig komisk jo mer jeg tenker på det. Hvordan kan en eier av selskapet ringe til kunder som - det er latterlig. Det er så enkelt virkelig. Hvis du er en betalende kunde av et selskap, og du blir behandlet ekstremt dårlig th men selg utstyret og gå bort, men ikke glem å fortell vennene dine hvordan du ble behandlet, fordi jeg ikke vil at andre folk blir kalt en chucklehead av selskapets eier eller verre om å få rasistiske merknader banded om dem eller faktisk leveres produkter med problemer Awful. He tydelig kommer ikke fra salg og kanskje ikke vil at hans selskap skal lykkes som vet. Kaller kunder navn på denne måten er dårlige nyheter for det selskapet. Shhh ikke fortell ham med litt flaks han kan fade away. Click for en større image. At et stadium trodde jeg det var bare meg, men ikke les her, da disse gutta også har lidd på mange måter, ikke minst den forferdelige holdningen når du trenger støtte. Det er mange andre som har lidd på en eller annen måte av uhøflig arrogant folk enten eier selskapet, ansatt av selskapet eller angivelig blir oppgradert kontinuerlig med gratis utstyr - dermed den aggressive naturen på support forumet Vel fancy det. Ikke se etter anmeldelsen fordi det aldri vil skje på t hans nettsted eller kanskje det vil, men vær så snill å trekke dine egne konklusjoner om utstyret og fyren som kjører det showet, for ikke å nevne det forferdelige forumet som er det eneste stedet å gå for hjelp sist jeg sjekket Nettstedet jeg lukket, men du kan gjerne vite at jeg var truet av Fractal Audio fordi de sa at Fractal Audio var deres varemerke. Dessverre for dem, sjekket jeg dette ut på regjeringens varemerkeregistreringer over hele verden før du ga det nettstedet til Fractal Audio, og du vet hva de IKKE gjør Ekte Fractal Audio som et varemerke og aldri har. Så jeg fortalte dem at de ikke hadde rett til domenet, som fortsatt er i mitt eierskap til denne dagen, vil jeg ikke spenne fra det som egentlig er en bare ansikt løgn RIP Fractal, jeg antar hva går rundt kommer rundt. AB Mckenzie 1997-2017 Alle rettigheter reservert.4 resultater for fraktal audio øks fx ii. eBay bestemmer denne prisen gjennom en maskin lært modell av produktets salgspriser i løpet av de siste 90 dagene. eBay bestemmer trendingprisen gjennom en maskinlært modell av Produktets salgspriser i løpet av de siste 90 dagene Ny refererer til et helt nytt, ubrukt, uåpnet, ubeskadiget element, og brukt refererer til et element som tidligere har vært brukt. Topp rated Plus. Sellers med høyeste kjøper ratings. Returns, money back. Ships på en virkedag med tracking. Top Rated Plus. Sellers med høyeste kjøper ratings. Returns, money back. Ships på en arbeidsdag med tracking. Not å finne det du leter etter Følg fractal audio øks fx ii for å få e-post varsler og oppdateringer på eBay Feed.12-resultatene for fraktal audio-axen fx. eBay bestemmer denne prisen gjennom en maskinmodell av produktets salgspriser i løpet av de siste 90 dagene. eBay bestemmer trendingprisen gjennom en maskinlært modell av produktet s salgspriser I løpet av de siste 90 dagene refererer New til et helt nytt, ubrukt, uåpnet, ubeskadiget element, og brukt refererer til et element som tidligere har blitt brukt. Topp Rated Plus. Sellers med høyeste kjøper ratings. Returns, money back. Ships in a Forretningsdag med tracking. Top Rated Plus. Sellers med høyeste kjøper ratings. Returns, money back. Ships på en virkedag med tracking. Not å finne det du leter etter Følg fractal audio ax fx for å få e-postvarsler og oppdateringer på din eBay Feed.

No comments:

Post a Comment