Saturday 14 October 2017

Forex Fs


Review Visit site. Just en oppdatering Jeg har testet mange EAer på en ForexFS demo konto Min siste var Fap Turbo Denne roboten forteller faktisk hva spredningen er når den er festet til diagrammet Ingen av de andre har. Uansett var jeg feil om spredene De kan være så lave som 3 under populære trading økter, men mye av tiden EURUSD, EURGDP, EURCAD og den andre valutaen Fap handler på jeg glemmer toppen av hodet mitt er 7 pip spreads Dette er selvfølgelig betyr at EA vant t handel. Det åpner en maksimal spredning på 5. Jeg åpnet en Alpari UK-konto med MT4 for å se om det var forskjell og det høyeste spredningen Alpari noensinne har hatt 5 pips på disse valutaene. Alle som har kjøpt en EA, vil ikke at meglervalg er trolig det viktigste. Å ha sagt at Fap Turbo ikke ville handle på Alpari heller, så jeg satte det på et innstillingsproblemer og søkte en tilbakebetaling på FapTurbo. Kanskje jeg vil prøve det igjen en dag med FapWinner-tjenesten for å hjelpe med Oppsettet, selv om det pisser meg av det Marcu s Leary og hans team vant, vil ikke gi deg den optimale innstillingen når du kjøper roboten. Standardinnstillingene er søppel, hvis de ikke ville være tjenester som Fap Winner, ville det ikke vært. Det gjorde meg til å tro at Forex Megadroid EA, som aldri aldri handlet en gang i 1. uke, kan ha vært et meglerproblem også. Kanskje jeg burde ha holdt av med å søke tilbakebetaling og burde ha prøvd det på en annen megler. Jeg vurderer fortsatt ForexFS høyt på kundeservice. Jeg tror bare jeg vil bare bruke dem leve hvis de faktisk utvikler sin egen EA ment for handel gjennom sine tjenester. Som for manuell handel antar jeg at det avhenger av hvilken handelstype du gjør. For intradaghandel av 5 min og 1 min. diagrammer, scalping 5 pips her, 5 pips der, Spredningen på ForexFS er for høy til å gjøre det lønnsomt. Du trenger virkelig en megler som Oanda med spreads som spenner fra 0 9 til 1 4 pips på store valutaer, du må bare venne seg til deres forferdelige kartleggingssystem. Alle hagler FPA, verten med den mest.2009-07-13 Ingen vurdering I kan ikke sende inn en vurdering på denne siden fordi jeg bare har en demo-konto, men jeg har funnet dette selskapet til å være flott. Der kundeservice er utmerket, selv om jeg skulle ønske de hadde et gratisnummer. Jeg har vært opptatt med å teste EAer på en demo-konto i løpet av de siste ukene har EA slått demokontoen min fra 60k til 62k på 2 dager Så gikk jeg til sengs en natt og våknet opp og funnet demo-kontoen hadde bare litt over 800 igjen i det jeg ringte dem, og de re-floated umiddelbart demo-kontoen. Grunnen til at jeg valgte denne megleren er at de egentlig ønsker EA-er og ikke bryr seg om du skaller. Videre ble jeg fortalt av en av sine ansatte at de faktisk utvikler sin egen EA. Den andre tingen jeg bare liker er viktig for Australier er imidlertid at ditt innskudd forblir her i Australia på en NAB-konto. Jeg ble ikke informert om at de tjene penger på provisjon. Jeg trodde de bare gjorde pengene sine gjennom spredene. Hittil, på en demo-konto har jeg ikke spredt seg verste enn 3 pips Så jeg håper det er hva hap penner når jeg går live. In konklusjon, så langt, så bra, men jeg vil oppdatere når jeg går med dem og gi dem en rating.2010-2017 Fort Financial Services Ltd, Registreringsnummer 126 489 Belize, nr. 1 Orchid Garden Street, PO Box 445, Belmopan, Belize 371 67 66 0716 8 800 775-52-91.Fort Financial Services Ltd IFSC 60 256 TS 17, International Financial Services Commission of Belize. ,. . , AML-policy. Forex..Forex FS Advantage. Forex FS er underlagt en av de strengeste regler i verden som håndheves av Australian Securities and Investment Commission ASIC, og har en australsk Financial Services License AFSL nummer 323193.Trading er tilgjengelig på MetaTrader 4 Platform MT4 og den JForex Web Platform har begge en komplett teknisk analyse pakke og mer enn 30 innebygde indikatorer. Transparent konkurransedyktig toveis prissetting Nær 60 valutapar med rå institusjonelle spreads som starter fra null på store valutaer. Lånemarginekrav Utnyttelse av forex opp til 1 500.Flexible masse størrelser Fra 0 01 mye 1000 til 100 mange 10 million. Hedging evne Full kontroll over hvorvidt du vil lukke, hekke eller kjøre flere posisjoner for hvert valutapar, disse kan velges individuelt for closing. Client midler holdt i en segregert bankkonto med National Australia Bank NAB, som kontinuerlig er rangert som en av de sikreste bankene i verden. Uttak er typisk prosess skreddersydd innen en virkedag. Levering av utenlandsk valuta på margen gir høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Høy grad av innflytelse kan virke mot deg så godt som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikovillighet. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noe eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til valutahandel, og søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Forex FS leverer ikke tjenester til innbyggere i USA og Japan. Nyhetsoverskrift GMT.

No comments:

Post a Comment