Thursday 26 October 2017

Forex Trading Plan Mal Pdf


Trading Plan 8211 Eksempel mal nedlasting For ikke-TJS brukere, vennligst se følgende salgsfremmende videoer8230 Under følgende utdrag, find you8217ll et eksempel handelsplan mal. Den bør brukes som en veiledning for hvilken type informasjon du måtte ønske å inkludere i din egen detaljhandelsplan. Imidlertid bør hver av de følgende seksjonene behandles i noen form. En handelsplan kan være så enkelt eller så komplisert som du vil (eller trenger) det å være. Selvfølgelig, hvis it8217 er for enkelt, kan det hende at du ikke har nok informasjon til å gjennomføre viktige punkter, regler (andor) strategier i løpet av hver handelssession. Omvendt, hvis it8217 er for komplisert, kan det hende du finner det vanskelig å følge med og gå ut av å bruke det helt. Hovedpunktet i en handelsplan er å holde deg rolig og avslappet under en handel, ettersom alle tenker burde ha vært gjort før innføringen 8211 ikke under handelen din. Profesjonelle handelsfolk er avslappet og sammensatt når de handler. Amatører er nervøse før handelen og hensynsløs under handelen. Hold din trading plan dynamisk Endre det (bare) når din erfaring og kunnskap om markedene (vokser), og din trading aktiviteter amp data analyse forteller deg å gjøre so8230, men aldri under en handel eller handelssesjon Når din trading plan er fullført, you8217ll finne at handel vil bli mer objektiv, du vil være mindre følelsesmessig, og handlingene dine blir mer selektive. Det vil legge til struktur og organisasjon til hver handelssession. Det vil være din allierte når du arbeider med uventede trekk i markedet, i stedet for å gjøre uberettiget avgjørelser når en handel ikke går som forventet. Følg det klassiske markedet som sier, 8220Plan Din handel og handel Din Plan.8221 Handelsplanmal Klikk på bildet for å laste ned (dette er en Microsoft Word-mal). Klikk for å laste ned mall gtgt Lukkemall Eksempel Handelsplan Jeg har innsett at Trading er en av de mest utfordrende og givende yrkene på jorden. Jeg gleder meg over utfordringen, og gjennom: utdanning, konsistensforstærkning, en bestemt handelsplan, riktig tenkemåte og de riktige verktøyene, vil jeg overvinne utfordringene og lykkes og trives i den finansielle handelsarenaen. Dette vil tillate meg å styre min egen vei og skjebne uten å stole på noen andre for mitt velvære. Hva er min tilnærming? Min begynnende tilnærming er å dra nytte av kortsiktige trender i aksjemarkedet, mens du bruker den daglige (diagram) tidsrammen for å skanne etter potensielle 8220Swing8221-handler som vil bli holdt for en til noen dager, muligens uker eller inntil trenden er avsluttet eller målet mitt er nådd. Når jeg finner konsistens i denne mindre hyppige tidsrammen, vil jeg forsøke å duplisere suksessen min på de hyppigere intradagtidene. Månedlig 8211 For å aldri la et 8216planned8217 mulighetskort passere. Å følge min handelsplan uten forbehold. Planlegg å slå 8220singles amp doubles8221, å vite at 8220home-runs8221 kommer over tid. Hold deg konsekvent Årlig 8211 For å øke risikoen min kontinuerlig når dataene mine forteller meg, er det tilrådelig å gjøre det. Å fortsette å lære gjennom mine daglige aktiviteter for å være i markedet og gjennom videreutdanning. Å holde handelskostnader til et minimum. Å se en stadig økende egenkapitalkurve Langtidsopphold 8211 For å handle for livet Å ha flere kontoer 8211 En for inntekt via Day trading, en for Wealth via Swing trading. Dette vil tillate meg å etter hvert bygge opp en pensjonskonto der jeg kan handle innenfor en Roth 401K Plan. Hva er mine mål: Å være trend-trader, vil jeg søke å oppnå ikke mindre enn en 50-vinners prosent, med en samlet fortjeneste på ikke mindre enn 1,5. Hvilke markeder vil jeg handle: Jeg vil bare fokusere på aksjemarkedene for nå, men vil se for å duplisere suksesser i andre markedsarenaer når tiden min tillater større handelsfrekvens. Hvilke tidsrammer vil jeg handle: Daglige oppsett (bare) i min første handelsfase. Hvilke oppsett vil jeg handle: Jeg skal skanne etter følgende to konfigurasjoner av 8220trend8221: 1) BasingBreakout nær 20ma, 2) Pullback til Minor Support eller ved 20ma. Alle bestillinger vil bli begrensede ordrer til Ask pris når en handelsbekreftelse er oppnådd. Hvis hele aksjeprisen ikke ble gjennomført, vil jeg søke å legge til likviditet ved å kjøpe de resterende aksjene til den nåværende budprisen. Hvor vil jeg plassere mine stopper: Mine stop-tap priser vil alltid bli bestemt før oppføring, og vil være på logiske hoved-pivot steder på diagrammet som I8217m handler fra. Avgang tar profitt (andor) trail-stop-regler: Halvgevinst vil bli nærmet seg et forhåndsbestemt punkt av støttestøtte, som må representere et 2: 1 rewardrisk-forhold. Endelig fortjeneste vil bli tatt etter en bekreftelse på slutten av den nåværende trenden (fra oppføringsskjema), med mindre det ultimate målet har blitt oppnådd først. Risikostyringsregler: Min handelsrisiko (1R) vil være 1 av dagens (dagjustert) handelskapital. Jeg vil ikke ha mer enn 4R i fare på en gang. Pre-markedsaktiviteter, eller rutine: Logg inn på handelsplattform. Gjennomgå indeksdiagrammer for kortsiktig bias. Bruk Yahoo Finance til å gjennomgå Inntektsrapporter og logge inn på Trade Ideas-skanner for nye handelsmuligheter. Last inn potensielle handler i lange og korte tittelister. Angi varsler nær inngangspunkter. Postmarkedsaktiviteter, eller rutine: Oppdater TJS Journal. Ta skjermbilder av lukkede handler og hyperkobling til tilhørende handelsjournaloppføring. Gjennomgå alle åpne handler for mulig neste dags handling. Gå gjennom eventuelle lukkede handler for å avgjøre om planen ble fulgt (eller ikke). Merk opp SPY og Q8217s diagram for neste dag forspenning. Clean-up trading plattform. Hvilke verktøy vil jeg bruke til min handelsvirksomhet: Falcon Trading Computers 8211 handelscomputer Super Trader Pro 8211 kartleggingsplattform Yahoo Finance. Trade Ideas 8211 skanning programvare og muligheter Trading Journal Spreadsheet (TJS) Elite. trade recordingtracking journal Gjennomgå notater og skjermbilder av hver handel 5-8 dager etter avslutning og etter alle forstyrrelser og følelser har gått ned. Skriv notater i tidsskriftets seksjoner av TJS om hvordan fremtidige henrettelser, ledelse og utganger kan forbedres. Bi-ukentlig, sjekk TJS Tracking sheet for å se hvilke underkategorier som produserer positiv forventning (med frekvens). Endre 8216plan8217 i henhold til oppdatert informasjon. Les en ny handelsbok en måned fra min utvalgte gruppe handelsrådgivere. Delta på to seminarkonferanser om året når mine valgte handelsforfattereforfattere skal være undervisning eller kringkasting. Discipline amp Mindset notater: Jeg vil overholde (5) grunnleggende sannheter amp 8220Trader8221 tankegang, fra forfatter Mark Douglas av 8220Trading i Zone8221. 8220Anything8221 kan skje Jeg trenger ikke å vite hva som skal skje neste for å tjene penger. Det er en tilfeldig fordeling mellom gevinststamper for en gitt variabel som definerer en kant. En kant er ingenting mer enn en indikasjon på en høyere sannsynlighet for at en ting skjer over en annen. Hvert øyeblikk i markedet er unikt. Mine Golden Rules (andor) Trading Commandments: Jeg vil være disiplinert hver dag, og i enhver handel. Jeg vil være min egen handel 8220self8221, aldri trading another8217s plan. Jeg elsker å ta små tap. Jeg vil alltid tjene retten til å handle større. Jeg er ikke avhengig av handel bare for å se hva som skjer. Jeg vil bare handle med høy belønning oppsett som har sannsynlighetene i deres favør. Jeg vil være en murer 8211 som gjør samme type handler igjen og igjen. Når jeg finner et oppsett, tøver jeg ikke en gang i en handel, analyserer jeg ikke over. Jeg vil alltid holde en detaljert trading loggbok og vil handle på hva det forteller meg. Alt jeg gjør vil være for suksess for min virksomhet. Dette er et levende dokument8230 Det kan endres etter hvert som min erfaring øker, og andor min kunnskap om markedene øker. Klikk for å vise eksempel gtgt Lukk - Handelsplan eksempel For å lykkes som profesjonell handelsmann. det sies ofte at aspiranten må behandle handel som en bedrift. Som med mange av de clicheacuted setningene som kuller den metaforiske handelsgulvet. Betydningen av denne utsagnet blir ofte overset, eller meningen misforstått. Følgende artikkel av Tim Wilcox tar sikte på å løse disse problemene ved å undersøke noen av måtene som en handelsmann kan gå på å oppnå dette vitale målet. Det er delt inn i to deler: En generell oversikt over hva som utgjør en handelsplan og hvorfor det er forsiktig å ha en, etterfulgt av en detaljert analyse av de ulike aspektene som bør vurderes under etableringen, for eksempel betydningen av selv - bevissthet, disiplin og risikostyring. Selv om artikkelen er rettet mot nybegynnere, er det sannsynlig at handelsmenn av alle standarder finner noe nyttig i sidene. Siden Trading Plan Template er betydelig lengre enn våre andre artikler, har vi gitt det som et pdf-dokument, både for enkelhets skyld og for å bevare det opprinnelige oppsettet. Vennligst klikk på linken nedenfor for å laste den ned. Du må være logget inn for å skrive kommentarer eller vurdere denne artikkelen. Nylige kommentarer eliteeservices2810658 Kan vi bruke dette til våre Forex kunder fortresscapitalinc Hei eliteeservices, Iwe setter pris på din høflighet ved å stille spørsmålet - takk. Trading Plan Template er gratis for alle å laste ned. Hvis du skal markedsføre det på en måte for kundene dine, vil vi be om at du inkluderer en link til T2W. Alt positivt du kanskje vil legge til om nettstedet - er helt etter eget skjønn. ) Tim. Dag Traderrsquos Planhandlere blir ofte best betjent ved å ha en gjennomtenkt plan. Vi ser på hva, hvordan, når og hvorfor av handelsplanen nedenfor. Uansett hva du gjør i denne verden, hjelper det ofte med å få en plan. Jo vanskeligere oppgaven, desto mer nyttig er en gjennomtenkt plan. En plan er praktisk talt en nødvendighet for alle med mot og hovedstaden å spekulere i markeder. I denne artikkelen vil vi se på en mal for en dag-traderrsquos handelsplan. Wersquore kommer til å bruke den samme modellen som er delt i artikkelen, Hvordan bygge en firepunkts handelsplan. men vi kommer til å fokusere denne planen spesielt på handel med korte vilkår (daglig handel). Hvis yoursquod som en mer detaljert handelsplan, delte vi denne typen mal i artikkelen The Traderrsquos Plan. Dette er delen av planen der næringsdrivende definerer typen aktiviteter de ønsker å utføre i markedet. Fordi dette er en plan bygget for kortsiktige handelsfolk, er de primære alternativene som skal avgjøres, markedssituasjonen som skal fokuseres på og mengden risiko som vil bli tatt på hver handel og hver dag. Vi diskuterte de tre primære markedsforholdene i artikkelen, livscyklusen for markeder og kortsiktige forhandlere kan velge å fokusere på noen av de tre forholdene. Markeder viser tre forskjellige typer forhold, og handelsmenn bør fokusere sin strategi på en. Men en annen viktig komponent for kortsiktige handelsmenn å legge til her er risikobeløp. Traders kan liste hvor mye theyrsquore kommer til å risikere på en individuell handelside, så vel som deres maksimale risiko på en dag. Så, for eksempel, kan handelsfolk opplyse at theyrsquoll risiko .5 av deres konto på en handel, samtidig som de tillater seg 5 for hele dagen. Så, hvis 5 av traderrsquos egenkapital går tapt til enhver tid, er alle handler stengt og grønnere beite blir søkt i morgen. Denne typen modell gir trader 10 forsøk, og hvis 10 påfølgende forretninger blir stoppet ut (treffer 5 terskelen), stoppes aktivitetene for dagen. På denne måten, hvis en næringsdrivende har en veldig dårlig dag og kanrsquot ser ut til å treffe vann hvis de faller ut av båt, har de en sikkerhetsmekanisme for å sikre at denne en dårlige dagen ikke gjør det til en karriereendring. Det er her handelsmannen dokumenterer og definerer sin strategi. Dette er trolig den delen av handelsplanen som vil få mest mulig oppmerksomhet, og ta mest tid til å fullføre. Nøkkelen til å huske her er at det ikke er en eneste måte å gjøre dette på. Det er ingen hellige griller, eller strategier for å gjøre det, så donrsquot bekymrer seg for å prøve å gjenskape hjulet her. Jeg delte min scalping-strategi i artikkelen How to Trade Short-Term. Strategien er utrolig enkel fordi den bare bruker noen få bevegelige gjennomsnitt sammen med prishandling i et forsøk på å hindre Nummer One Mistake FX Traders Make. Bildet nedenfor viser strategien for inngangsprotokollen, og du kan sikkert sjekke ut artikkelen hvis du vil ha mer informasjon om den fullstendige strategien: Laget med MarketscopeTrading Station II utarbeidet av James Stanley. Men bare fordi dette er min strategi, betyr det ikke at itrsquos er den eneste måten at et marked kan handles på kort sikt. Et annet populært alternativ er å se på trading lsquoswingsrsquo eller kortsiktige reverseringer i pris. Vi diskuterte denne typen handel i artikkelen, Tre måter å Trade Support og Resistance. og vi fokuserte videre på inngangsprotokollen (om enn for lengre vilkår) i artikkelen How to Catch Swings i Forex Market. Uansett hvordan en næringsdrivende ønsker å spekulere i et marked, bør langsiktig støtte og motstandsnivå være en del av strategien. Disse prisnivåene kan bistå med å gradere markedsforhold eller styre risiko for kortsiktige trendhandlere, og de kan være svært viktige for oppføringer i rekkevidde og breakout-relaterte strategier. Uansett hvordan man handler, blir de best betjent ved å være klar over de langsiktige nivåene i markedet. Konfluente støtte - og motstandsnivåer er også av ekstrem betydning, da de kan se forandringsflytendring av flere årsaker. Dette er delen av planen som handelsmannen setter sine lsquoworking timer. Siden markedet for valutamarkedet er åpent 24 timer, er evnen (og ønsket) å hoppe inn i bransjer eller posisjoner en konstant fristelse. Hvis en handelsmann har en god morgen, og de ser at det er noen spesielt attraktive muligheter senere den kvelden, kan de ha det vanskelig å overføre dem. Men i virkeligheten kan valutamarkedet handle ganske annerledes fra en økt til det neste, og for daghandleren eller scalperen kan disse forskjellene være så enorme at korttidshandlere ofte serveres best ved å velge den mest rimelige tids - i dag for å ansette sin strategi. Vi dekket forskjellen i markedsøkten i artikkelen Trading the World. Bildet nedenfor dekker noen av hovedtrekkene til hver av de store handelssessene: Tidspunktet kan ha stor innvirkning på en marketrsquos pris handling. Fra bildet ovenfor kan vi se at volatiliteten er vanligvis høyest i løpet av lsquooverlaprsquo perioden når priser kommer inn fra både London og New York markedssentre (ca 8-11 AM Eastern Time). For handelsfolk som utfører trending eller breakout-relaterte scalping-strategier, vil dette være tiden på dagen som kunne presentere de fleste muligheter. På baksiden avtar volatiliteten generelt i den asiatiske handelssesjonen (som ble kalt The Best Time of Day for FX Traders i vår egenskap av suksessfulle Traders-serien). Hvis en spekulant ser etter å implementere en kortsiktig rekkeviddestrategi, kan dette være mer ideell enn de mer flyktige London - eller USA-sesjonene. Denne siste delen av planen er motivasjonen. Her kan du oppgi årsaken til at du vil bli en bedre handelsmann. Den enkle handlingen med å skrive ned målet ditt kan gjøre dette målet til en veldig ekte ting. Jeg skjønner at dette kan høres corny, eller som lsquonew-agersquo type-of-thinking, men handel er ikke lett. Traders må lære å miste riktig theyrsquore kommer til å møte tap og drawdown perioder som kan være psykologisk torturous. Disse perioder kan gjøre det vanskelig å bli begeistret for å åpne plattformen hver morgen for å lete etter nye handler. Dette er grunnen til at handelsmenn mislykkes itrsquos ikke fordi lønnsomhet er umulig, det er bare at det kanskje ikke er så enkelt som personen først hadde håpet. Slutt din handelsplan med dine mål, og la disse målene drive deg gjennom vanskelige perioder, slik at du kan finne og trives i grønnere beite. --- Skrevet av James Stanley For å bli med i James Stanleyrsquos distribusjonsliste, vennligst klikk her. Før du bruker noen av de nevnte metodene, bør handelsmenn først teste på en demo-konto. Demo-kontoen er gratis funksjoner live priser, og kan være en fenomenal testing grunnlag for nye strategier og metoder. Klikk her for å registrere deg for en gratis demo-konto via FXCM. James er tilgjengelig på Twitter JStanleyFX Ønsker du å ta handelen din til neste nivå DailyFX 360 Course tilbyr en full pensum, sammen med private, ukentlige webinarer hvor vi går handelsfolk gjennom dynamiske markedsforhold ved å bruke utdannelsen undervist i kurset. Ønsker du å handle sammen med erfarne fagfolk i løpet av handelsdagen DailyFX On Demand gir deg tilgang til DailyFX-analytikere i de mest aktive perioder av handelsdagen. Vil du forbedre din FX-utdanning DailyFX har nylig lansert DailyFX University som er helt gratis for alle handelsmenn Wersquove nylig begynt å ta opp en rekke Forex-videoer på en rekke emner. Wersquod setter stor pris på tilbakemeldinger eller innspill du kan tilby på disse Forex-videoene:

No comments:

Post a Comment