Thursday 16 November 2017

Forex N2trader Nedlasting


Er det noen måte å lukke alle kjøp selge handler på en gang. Det er en Multiple Close By-funksjon i N2Trader som kan lukke alle kjøper selger alternativt til alle handler er stengt eller bare en handel som det ikke er noen handel for å lukke det igjen. Først trodde jeg at N2Trader bruker Close By-metoden iterativt for å lukke alle handler, men det ser ut til at det ikke er tilfellet, fordi .- N2Trader gjør dette betydelig raskt - som vist nedenfor, skiller loggen mellom i nærheten og flere close. all disse tingene antyder at det er en flere nær Men hvordan kan jeg gjøre dette på programmisk i MQL4 språk av en EA. Log of a Lukk ved bestilling for to handler en buy er stengt av en sell. The loggen av en flere nær rekkefølge. alle disse tingene tyder på at det er en rekke nær Men hvordan kan jeg gjøre dette på programmisk i MQL4-språk av en EA. You bruker OrderCloseBy for å gjøre en multiple-close Men dette er mindre enn enkelt Du kan bare parre av to bestillinger om gangen som skaper en ny ordre for noen forskjell mellom dem i masse størrelse For å gjøre en flere nær, må du foreta gjentatte anrop til OrderCloseBy Men hastigheten burde ikke være noe som helst når du kjøper og selger netto ut til null, dine kontanter posisjonen skal bare påvirkes av bevegelser i spredningen, ikke bevegelser i prisen. Derfor vant det vanligvis vesentlig om lukkingen er nær øyeblikkelig som i brukergrensesnittet, eller noe langsommere i den automatiserte versjonen ved å bruke gjentatte anrop til OrderCloseBy. Men i nærheten er kun støttet av noen meglere. På andre er brukergrensesnittalternativet ikke tilgjengelig, og OrderCloseBy-funksjonen virker ikke. Er det noen måte å lukke alle kjøpsselskaper på en gang. re er en flere lukkede funksjon i N2Trader som kan lukke alle kjøper selger alternativt til alle handler er stengt eller bare en handel som det ikke er noen handel for å lukke den. For det første tenkte jeg at N2Trader bruker Close By-metoden iterativt å lukke alle handler, men det ser ut til at det ikke er tilfellet, fordi .- N2Trader gjør dette vesentlig fort - som vist nedenfor, skiller loggen mellom i nærheten og flere close. all disse tingene tyder på at det er flere ganger, men hvordan kan jeg gjøre dette i programvarisk på MQL4 språk av en EA. Log of a Lukk ved bestilling for to handler et kjøp er stengt av en selger. Loggen av en flere nær rekkefølge. Eksempel på Lukk alle Selg fra en EA. for int cnt OrdersTotal -1 cnt 0 cnt - OrderVelg cnt, SELECTBYPOS, MODETRADES hvis OrderType OPSELL OrderSymbol Symbol hvis OrderMagicNumber MagicN. I kjenner OrderCloseBy-funksjonen som lukker rekke ordrer, men det kan ikke lukke alle bestillinger samtidig. Er det noen funksjon som lukker alle handler på en gang. Nei, ikke lest y-funksjonen for å lukke alle ordrene du bare kan løse gjennom de åpne bestillingene, og lukke dem i henhold til reglene dine Par, MagicNumber, bare kjøper, bare selger. HY Trader 4 Client Terminal er en del av det elektroniske handelssystemet som leveres av Henyep Investment HY Trader 4 leverer pålitelig onlineinformasjon direkte til klientens terminal. Informasjon som tilbud og nyheter blir levert til terminalen når klientterminalen er koblet til Internett. Klientterminalen har mange funksjoner for å gjøre det mulig for brukerne å foreta avansert handel beslutninger Avanserte tekniske analyseverktøy gjør at brukerne kan dra nytte av informasjon utledet fra indikatorer og linjestudier. Denne programvaren ble sjekket for virus og ble funnet å være ren Klikk her for å se antivirusrapport.20 pips system. newdigital Vennligst finn setningen. Jeg vedlagt MT4 EA 20PRExp-3 til gbpusd-diagrammet, M15 i går klokken 21.00, min tid GMT 3 EA plasserer to stoppordre umiddelbart. Denne bestillingen ble åpnet kl. 03.00 Alpari-servertid GMT 2 det er 1 am GMT. Og disse ordrene ble stengt akkurat nå. Så jeg tror at EA skulle være vedlagt til diagrammet før 00 00 GMT Det var 6 PM GMT i mitt tilfelle. Men jeg tror vi kan bruke 9:00 GMT. thanks for youe attention. please unnskyld meg for den dumme request. it ville være fint at du ville klargjøre den nøyaktige tiden basef på broukers server tid for å feste EA på charts. thanks på forhånd. Det er mitt utsagn for today. According til manualen instruksjon vi bør bruke dette systemet på EURUSD og USDCHF Jeg vedlagt EA til mange diagrammer par bare for å se hvordan det vil bli. Alle 4 majors ble stengt i fortjeneste. Jeg vil fortsette å bruke den, men bare med 4 hovedpar. Så regler er det follow.1 Åpne Metatrader Åpne 4 diagrammer M15 tidsramme eurusd, gbpusd, usdchf og usdjpy.2 Fest EA til diagrammene Vent på alarm.3 Plasser stoppordrer i henhold til alarm vil det bli følgende mulig kjøp til prisen og sett fortjeneste til 20 pips manuelt.4 Lukk Metatrader Slå av datamaskinen Gå til sleep.5 Neste morgen - bytt datamaskin på, åpne MetaTrader, sjekk handler, slå alt av Relax.6 Om kvelden Alt er på Sjekk handler, lukk diagrammene, slett ventende ordrer som ikke var forkledd Åpne diagrammene, legg til EA Vent på alarm. og gjentas fra elementet 3.What GMT Please. newdigital Det er min uttalelse for today. According til den manuelle instruksjonen bør vi bruke dette systemet på EURUSD og USDCHF Jeg vedlagt EA til mange diagrammer par bare for å se hvordan det vil bli. Alle 4 majors ble stengt i fortjeneste . Jeg vil fortsette å bruke den, men bare med 4 hovedpar. Så er reglene følgende.1 Åpne Metatrader Åpne 4 diagrammer M15 tidsramme eurusd, gbpusd, usdchf og usdjpy.2 Fest EA til diagrammene Vent på alarm.3 Plasser stoppordrer i henhold til alarmen vil det være følgende mulig kjøp til prisen og sette fortjeneste til 20 pips manuelt.4 Lukk Metatrader Slå av datamaskinen Gå til sleep.5 Neste morgen - Slå på datamaskinen, åpne MetaTrader, sjekk handlingene, slå alt av, slapp av .6 om kvelden alt er på che ck handler, lukk diagrammene, slett ventende ordrer som ikke ble eksacuert Åpne diagrammer, legg til EA Vent på alarm. og gjentatt fra punkt 3.Dette systemet er bare like bra som tiden du starter den. Du har hatt gode resultater, jeg har ikke Vennligst for å eliminere forvirring Hvilken tid GMT fester du denne EA til diagrammene dine Thank You. Time does matter. newdigital Jeg legger indikatorer klokken 21.00 klokka 06.00 GMT. Men du kan se det i henhold til prisen og linjer på diagrammet Fordi prisen skal være stengt nok til å legge ut ventende ordrer med stoppfall fordi stoppfallet er veldig tynt i dette systemet, se bedre EA for MT4 å se, eller sjekk diagramene for å se når prisen går over alle linjene uten stopper Hvis du bruker EA som plasserer de ventende bestillingene automatisk forbedret versjon, så du vil ikke være bekymret for tiden. Uansett venter jeg på Igorad s forslag og forbedringer, og jeg fortsetter fremover testing. Jeg er i USI anvendt EA på 0 GMT og hadde ikke men tap ved hjelp av den automatiske versjonen, så det gir stor forskjell når det blir brukt. novafx99 Jeg er i USI setter EA på 0 GMT og hadde ingenting annet enn tap ved hjelp av den automatiske versjonen, så det gir stor forskjell når det er applied. Well jeg bor i USA og jeg brukte EA 0 GMT og det var suksess i alle 4 om det. Jeg vil bevise mine resultater. Det spiller ingen rolle hvor du bor. Du knytter EA noen på kvelden OK, GMT kveld For å plassere de ventende bestillingene Og neste dag neste GMT dag, vil bestillingen bli åpnet noen av dem. Se på GPBUSD. Det var alarmen om å selge til prisen 1 8817 Det var i 18 mai i GMT kvelden jeg ikke gjorde det tro at prisen vil rike dette 1 8817 fordi prisen var for langt fra dette 1 8817 Men se på billedprisen ble krysset alle kantene, alle nivåene uten stopp. Og det var 20 pips uansett, uavhengig av ditt oppholdssted. Se på erklæring Jeg postet noen innlegg over salgsstoppordren ble henrettet og stengt i fortjeneste bare innen 9 minutter neste GMT morgen.18 mai i GMT kvelden jeg legger kjøpe stoppordrer Det var ikke 00 00 GMT Fordi hvis vi har 00 00 GMT så blir det 3:00 neste dag i MetaTrader. Det burde være dagen før. din megler s tid for eksempel Dag før, om kvelden jeg plasserte kjøpe stoppordre til prisen 1 2141 Og det ble åpnet neste GMT meglerens server morgen og det ble stengt innen 7 minutter. Hvordan er det mulig å få tap. Se på bildet. Se på bildet vedlagt Jeg satte salgsbestillinger på 1 2748 Det var 18. mai, GMT kveld Det var 18. mai i henhold til Brokers servertid også Og det ble stengt i fortjeneste Se på bildet hvordan det var mulig for å få tap Impossible. Look på bildet jeg plasserte selge stoppordre i 18 mai i GMT kveld og i megler s server tid kveld også Det var 0 7596 Det ble stengt i fortjeneste selge stopp bestillingen ble åpnet neste dag neste GMT dag og neste Metatrader s dag også, og det ble stengt i fortjeneste innen 12 minutter Det var umulig å få tap. Jeg plasserer de ventende bestillingene ikke i 00 00 GMT Fordi de fleste meglere har neste dag aleady på den tiden. Linjene som du ser i bildene nå, er for mandag.

No comments:

Post a Comment